ביטוח בריאות – להיות מבוטחים ולהרגיש בטוחים

כל ישראלי מחויב להחזיק בידיו ביטוח בריאות ממלכתי, במילים אחרות, כל ישראלי ברגע שהוא יוצא מהצבא חייב להיות חבר באחת מקופות החולים. חברות שכזו מבטיחה לו לקבל ביטוח בריאות מטעם אותה קופה, וכך בכל פעם כשהוא צריך לעבור טיפול רפואי, להיבדק על ידי רופא, לקנות תרופות או כל דבר אחר, הוא יכול לעשות את זה דרך הקופה, הוא מקבל ממנה את כל השירותים ובמחיר זול יחסית למחיר האמיתי שהיה נדרש ממנו לשלם, אלמלא הקופה היתה מסבסדת לו אותם.

על מה מתבסס ביטוח בריאות פרטי

אך מלבד חברות בקופת חולים, מומלץ מאוד לכל ישראלי גם להחזיק בידיו ביטוח בריאות פרטי. ביטוח זה מאפשר לו לקבל מגוון רחב של שירותים וטיפולים שהוא לא יקבל דרך הקופה, או כאלה שהוא יכול לקבל הרבה יותר מהר ובמחיר יותר מוזל מזה שהוא מקבל דרך הקופה. שלא נדבר על זה, שאת השירותים שהוא מקבל דרך ביטוח בריאות פרטי, הוא יקבל בתנאי שירות יותר טובים.

ביטוח בריאות פרטי מתבסס למעשה על כך שחברת הביטוח חותמת הסכם עם רופאים מקופות חולים שונות וכן עם מרכזים ומרפאות שונות, בצורה כזו שבכל פעם שמבוטח שלה זקוק ומעוניין לקבל טיפול מסוים, הרי שהוא יכול לקבל את השירות דרכם, בזמן קצר ובמחיר זול תוך השתתפות של חברת הביטוח בתשלום.

כשאנחנו ניגשים לעשות ביטוח בריאות פרטי, עומדות בפנינו מספר אופציות, קרי יש מספר חברות ביטוח שמאפשרות לנו לעשות אצלן ביטוחים שכאלה. כל חברה מציעה לנו סט אחר של אפשרויות אשר כוללות טיפולים ורופאים שונים.

באופן טבעי אנחנו נבחן, בטרם אנחנו נחליט עם איזה חברה לעבוד. מה הביטוח המשתלם ביותר עבורנו. אנחנו יכולים להחליט האם לעשות ביטוח בריאות שיכול אלמנטים ספציפיים או כלליים, אנחנו יכולים לבחון הרחבות מסוגים שונים ועוד. כל דבר שנעשה, נקבע בהתאם לגיל, מין, מצבנו הרפואי, היסטוריה רפואית וכן היסטוריה משפחתית. ברור מאליו שאם אנחנו מועדים להתמודד עם מחלה מסוימת, מוטב שהביטוח יכיל אופציות טיפול במחלה זו.

מדוע נכון שיהיה לנו ביטוח בריאות פרטי

ההסבר לכך הוא מאוד פשוט, אם לא יהיה לנו ביטוח כזה, אנחנו נצטרך להתבסס אך ורק על ביטוח של קופת חולים. נכון שזה ביטוח טוב ויכול להכיל לא מעט דברים, אך בשעת צרה ייתכן ואנחנו נצטרך יותר מזה, ולכן רצוי שתהיה לנו אפשרות לקבל יותר מזה. אפשרות לקבל טיפול הרבה יותר מהיר, יותר איכותי, וכן חשוב שאנחנו נוכל לקבל סט טיפולים הרבה יותר נרחב ממה שקופת החולים מציעה לנו.

אומנם זה יגבה מאיתנו עוד סכום כסף מסוים, ובכל זה משתלם בוודאי אם אנחנו מסתכלים על הטווח הארוך ועד כמה זה יכול לשפר את מצבנו.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם על המדינה של רבי נחמן. אז אם אתם מחפשים בית מלון באומן, או לטוס לאומן ראש השנה. עכשיו אחרי שאתם מכירים את אוקרינה ואומן יותר טוב תדעו היכן להתעדכן על חדשות אומן.